وبلاگ خبری پن‌لاگ: حکم دیپورت چهار پناهجوی سیاسی در ترکیه

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: حکم دیپورت چهار پناهجوی سیاسی در ترکیه خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, January 06, 2007
 

حکم دیپورت چهار پناهجوی سیاسی در ترکیه

تبعیدیان سیاسی در شهر وان – ترکیه
به نام ایران
بنا بر اطلاعات رسیده آقای سید علی عالم زاده مسئول اول حزب مشروطه در کشور ترکیه از سوی سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت ) احضار و حکم دیپورت دریافت نموده است .
در پی قراردادهای امنیتی که بین دو کشور ایران و ترکیه که در اواخر سال 2006 تجدید شد ، سازمان اطلاعات ترکیه با اجیر کردن برخی از بریده مزدوران رژیم ایران و عناصر سست سعی در کنترل پناهندگان سیاسی و کسانی که بر علیه رژیم ایران فعالیت می کنند را دارد.
در همین راستا آقای علی عالم زاده (مسئول حزب مشروطه در ترکیه و زندانی سیاسی سابق ) ، ابوالفضل آجرلو ( عضو حزب مشروطه و زندانی سیاسی سابق ) ، مجتبی وطن پور نادرانی ( عضو حزب مشروطه و زندانی سیاسی سابق ) و علیرضا رنجبر ( فعال سیاسی ) پس احضار و بازجویی های متعدد روز گذشته از سوی پلیس ترکیه حکم دیپورت دریافت کردند.
لازم به ذکر است آقای علی عالم زاده از زندانیان سیاسی سابق در رژیم جمهوری اسلامی می باشد که به دلیل تهدیدات و فشارهای وزارت اطلاعات ایران در سال 2005 خود را به کمیساریای عالی پناهندگان در شهر وان معرفی کرده است . او در پی تاسیس شاخه حزب مشروطه در ترکیه و شرکت در اعتصابات در پی مرگ اکبر محمدی و ولی الله فیض مهدوی بارها احضار و بازجویی شده است .
لذا به همین جهت از کلیه فعالین سیاسی و حقوق بشری و انسان های آزادی خواه می خواهیم با ارسال فکس و ایمیل به کمیساریای عالی پناهندگان ، سفارت ها و کنسولگری های کشور ترکیه اعتراض خود را به دیپورت این عزیزان نشان دهند و از استرداد ایشان به ایران جلوگیری کنند.
تبعیدیان سیاسی در شهر وان – ترکیه
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?