وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش به مجامع حقوق بشری در مورد شرایط زندانی سیاسی احمد باطبی.

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: گزارش به مجامع حقوق بشری در مورد شرایط زندانی سیاسی احمد باطبی. خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, February 22, 2007
 

گزارش به مجامع حقوق بشری در مورد شرایط زندانی سیاسی احمد باطبی.

گزارش به مجامع حقوق بشری
تاریخ :2/12/85
شماره : 220 - 85
به نام آزادی


بنا بر گزارشات رسیده زندانی سیاسی آقای احمد باطبی که به مدت 7 سال در زندان های جمهوری اسلامی تحت انواع شکنجه های روحی و جسمی قرار گرفته است طی روز جمعه 27/11/85 به دلیل فشارهای روحی روز افزون بر وی و خانواده اش دچار حمله عصبی شده و علی رغم وخامت وضعیت جسمی در بهداری زندان اوین مورد معاینه غیر تخصصی قرار گرفت ، وی پس از معاینه در بهداری زندان به بند خود بازگردانده شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تشنج دوم در مورد وی به عمل نیامد.

در پی اعلام نگرانی فعالین حقوق بشری و خانواده وی آقای احمد باطبی پس از 48 ساعت به بیمارستانی در خارج از زندان منتقل شد . اما مسئولین زندان پس از معاینات پزشکی وی را مجددا به زندان اوین انتقال دادند.

مرگ مشکوک دو زندانی در خرداد و شهریور سال 85 و اعمال فشار فزاینده ای که از سوی مامورین وزارت اطلاعات و مسئولین زندان بر زندانیان سیاسی وارد می شود شرایط زندان را بیش از پیش بر زندانیان غیر انسانی کرده است .

فعالان حقوق بشر در ایران از تمامی سازمان های حقوق بشری خواهان واکنش سریع در جهت رفع هر گونه فشار و محدودیت بر آقای احمد باطبی و آزادی بی قید و شرط او برای درمان بیماری های خود می باشد.

Human Rights Activists in Iran
Hra.Iran@Gmail.Com
www.Iran-Hra.blogfa.com
Tel: 0031620720193
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?