وبلاگ خبری پن‌لاگ: ضرب و شتم و دستگیری دهها تن از فعالین زنان در آستانه 8 مارس

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: ضرب و شتم و دستگیری دهها تن از فعالین زنان در آستانه 8 مارس خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, March 05, 2007
 

ضرب و شتم و دستگیری دهها تن از فعالین زنان در آستانه 8 مارس



شهرزاد نیوز: ساعت 9.5 صبح روز یکشنبه دهها تن از فعالین جنبش زنا ن که در اعتراض به فشارها و دستگیری ها و بازجویی های یک سال گذشته در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کرده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و دستگیر شدند. یی از دستگیر شدگان به نام ناهید جعفری به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دندانهایش شکسته است.
تجمع روز یکشنبه 13 اسفند، در مقابل دادگاه انقلاب ، همزمان با برگزاری چند تن از فعالین زنان (پروین اردلان، شهلا انتصاری، نوشین احمدی خراسانی، سوسن طهماسبی و داودی مهاجر) بود که به خاطر شرکت در تظاهرا ت 22 خرداد محاکمه می شدند. وکلای این پنج نفر، در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا اعلام کردند که دفاع از موکلینشان را بدون حضور آنها انجام داده اند، زیرا موکلینشان در جریان تجمع خارج از ساختمان دادگاه بازداشت شده اند. محمد شریف، وکیل دادودی مهاجر از جمله در این مصاحبه اعلام کرده است که پرونده موکلش در اختیار او قرار نگرفته است. وکلای حاضر در دادگاه "اقدام علیه امنیت ملی" به موکلین خود را رد کردند. هنوز ازرای صریح و روشن دادگاه خبری نیست.
از سوی دیگر، خانواده ها و وکلای بازداشت شدگان، در بعدازظهر یکشنبه به انتشار بیانیه ای اعلام کردند که اخبار ضد و نقیضی از وضعیت بازداشت شدگان به آنها رسیده است. خانواده ها و بستگان دستگیر شدگان در مقابل بازداشتگاه وزرا برای ازادی دستگیرشدگان انتظار می کشند.
اسامی دستگیر شدگان:
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?