وبلاگ خبری پن‌لاگ: تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به مرگ آزادی و عدالت

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به مرگ آزادی و عدالت خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Monday, May 09, 2005
 

تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به مرگ آزادی و عدالت

ساعت ۲:۳۰ بوقت ایران
اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به تحت فشار قرار گرفتن فعالان سیاسی و دانشجویی از سوی حاکمیت اقتدارگرا دست به تحصنی اعتراض امیز زدند.
این مراسم که قرار بوداز ساعت 8 صبح برگزار شود به علت جلوگیری از ورود بعضی از افراد متحصن به صحن دانشگاه امیرکبیر به تاخیر افتاد. این مراسم که از ساعت 9:30 صبح شروع شد با حضور تمامی اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم آقایان افشاری, مومنی, حاجی بابائی, دلبری و امینی زاده برگزار شد. در شروع مراسم بیانیه شماره 1 از طرف متحصنین منتشر شد. این مراسم که با استقبال جمع کثیری از دانشجویان مواجه شد همچنان ادامه دارد. در طول مراسم خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی با حضور در محل تحصن به تهیه گزارش خبری و مصاحبه با متحصنین پرداختند.
تا لحطه مخابره خبر – 2:30 بعد الظهر- مراسم به صورت ارام و بدون درگیری در حال برگزاری است. متحصنین اعلام کرده اند که تا شامگاه به تحصن خود ادامه می دهند.
در حاشیه مراسم:
- انتظامات دانشگاه اعلامیه های تحصن را دقایقی بعد از نصب از سطح دانشگاه جمع اوری کرد.
- تعدادی از دانشجویان که از دانشگاههای مختلف قصد پیوستن به متحصنین را داشتند با ممانعت نگهبانان ورودی درب دانشگاه از حضور در مراسم باز ماندند.
خبرنگار دی تی نیوز

گزارش تصویری از تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به مرگ آزادی و عدالت - شماره یک، شماره دو
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?