وبلاگ خبری پن‌لاگ: با تصمیم شورای مرکزی دفتر تحکيم تا شکستن فضای اختناق, تحصن ادامه میابد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: با تصمیم شورای مرکزی دفتر تحکيم تا شکستن فضای اختناق, تحصن ادامه میابد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 10, 2005
 

با تصمیم شورای مرکزی دفتر تحکيم تا شکستن فضای اختناق, تحصن ادامه میابد

همزمان با شروع تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم با عنوان مرگ آزادی وعدالت, انجمن اسلامی دانشجویان علامه, ملی(بهشتی) و امور اقتصادي نیز دست به تحصن زدند.
از آنجا که فشار زیادی به جنبش دانشجویی وارد شده است وحاکمیت بر آن است تا با سکوت دانشگاه به اعمال فشار بپردازد, انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران با تصمیم جمعی نسبت به سرکوب وتداوم حبس فعالان دانشجویی وسیاسی تحصن نمادینی برگزار کردند.
شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه رجایی به علت فضای بسته حاکم بر این دانشگاه حتی اجازه تحصن نیافتند وبا شرکت در تحصن شورای مرکزی تحکیم , حمایت خود را از این تحصن نشان دادند.
از فعالان سیاسی نیز مهندس موسوی خویینی وفاطمه حقیقت جو با شرکت و حضور در تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم نگرانی خود را از بسته شدن فضای جامعه و دانشگاه ابراز داشتند.
اعضای شورای مرکزی انجمن الزهرا, همچنین شورای مرکزی و شورای عمومی دانشگاه تهران نیز با حضور در این تحصن, ابراز عقیده کردند که دانشگاه باید از آزادی آکادمیک برخوردار باشد و جنبش دانشجوئی نسبت به حقوق شهروندی توسط حاکمیت حساس باشد و با فعال شدن افکار عمومی دانشگاه و جامعه از بسته شدن فضای جامعه و دانشگاه جلوگیری کنند.
همچنین عصر امروز تعدادی از اعضای شورای عمومی و مرکزی انجمن های علامه, تهران, ملی(بهشتی) در محل تحصن شورای مرکزی دفتر تحکیم حاضر شدند.

خبرنگار دی تی نیوز
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?