وبلاگ خبری پن‌لاگ: رفتار غیرمتعارف یک نماینده با خبرنگاران پارلمانی چالش آفرید

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: رفتار غیرمتعارف یک نماینده با خبرنگاران پارلمانی چالش آفرید خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 17, 2005
 

رفتار غیرمتعارف یک نماینده با خبرنگاران پارلمانی چالش آفرید

مهدی كوچك‌‏زاده:
من به همه خبرنگاران می‌‏گویم؛ بروید حیا كنید
شما خبرنگاران یك مشت آدم دروغگویید كه به هیچ چیزی معتقد نیستید

تهران- خبرگزاری كار ایران

نایب رییس كمیسیون اصل نود مجلس هفتم كه به چاپ مطلبی در یك روزنامه صبح معترض بود، در راهروی مجلس با خبرنگاران پارلمانی آن روزنامه درگیر شد.

به گزارش" ایلنا" كوچك‌‏زاده كه پیش از آن در صحن علنی مجلس نیز در این باره تذكر آیین نامه ای داده بود، در حالی كه چانه خبرنگار پارلمانی روزنامه شرق را گرفته بود، گفت: از این به بعد مواظب خودت باش.
كوچك زاده پس از آن اندكی از آن خبرنگار فاصله گرفت و گفت:" بی پدر و مادر"
خبرنگاران پارلمانی، پس از مشاهده حضور مهدی كوچك زاده در راهرو از او درباره علت نحوه برخوردش با یكی از خبرنگاران پارلمانی سوالاتی را مطرح كردند و از او به خاطر لحن نامتعارفش به آن خبرنگار انتقاد كردند.
كوچك زاده در پاسخ به خبرنگاران گفت: این گفته خبرنگاران احتیاج به تكذیب ندارد، اینها همه‌‏شان كذابند، چیزی كه ما امروز صبح در تریبون عمومی به مردم گفتیم، نشانه كذب و كذابی اینها (خبرنگاران ) بود.
وی افزود: این‌‏ها ممكن است، بنویسند فلانی فلان كار را هم كرد، من كه نمی‌‏توانم كاری بكنم، یك مشت كذاب از خدانترس و بی‌‏دین را من چه كار می‌‏توانم بكنم؟!
كوچك زاده خطاب به خبرنگاران پارلمانی ادامه داد: شماها پیش خدا مسوولید كه بنویسید؛ ما شاهدیم (كوچك زاده) چنین كاری كرد.
نایب رییس كمیسیون اصل 90 مجلس هفتم گفت: شما بنویسید دروغ است.
وی پس از آن كه امتناع خبرنگاران را دید، افزود: این قدر بنویسید تا جانتان بالا بیاید، بحث من این است كه بنده وقتم را برای تكذیب كردن حرف آدم‌‏های كذاب نمی‌‏گیرم.
كوچك زاده در پاسخ به یكی از خبرنگاران كه خود را شاهد ماجرا معرفی كرد و گفت: تو هرچه گفتنی دروغ است، برو بنویس من مشكلی با نوشتن ندارم.
عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم گفت: من هیچ كاری نمی‌‏توانم بكنم، من به آن خبرنگار هم گفتم كه برو حیا كن، شرف داشته باش.
وقتی یكی از خبرنگاران به كوچك زاده گفت: شما به آن خبرنگار گفتید؛ بی‌‏پدر و مادر، وی پاسخ داد: این تویی كه می‌‏گویی، تویی كه دروغ می نویسی، بنده یك حرفی را در برابر 60 میلیون نفر ملت ایران زدم.
كوچك زاده گفت: من به همه خبرنگاران می‌‏گویم؛ بروید حیا كنید. خبرنگار یكی از روزنامه‌‏ها كه از تكذیب های كوچك‌‏زاده خشمگین شده بود، به او گفت: من وضو می‌‏گیرم و به قرآن قسم می‌‏خورم كه شما به خبرنگار گفتی؛ "بی پدر و مادر".
كوچك زاده پاسخ داد: تو كه قرآن را قبول نداری، كسی كه معلوم شده دروغ می‌‏گوید قرآن را قبول ندارد، بروید بنویسید ولی این دروغ را آن روزنامه گفته و می‌‏تواند از آن بالاتر هم بگوید.
نماینده تهران رو به خبرنگاری كه به او عبارت" بی پدر و مادر" را یادآور شده بود، گفت: این تویی كه این حرف را می زنی كه نه خدا را قبول داری و نه چیز دیگری را، این كذب است.
وی اضافه كرد: بحث ما این است كه شما خبرنگاران یك مشت آدم دروغگویید كه به هیچ چیزی معتقد نیستید و به خاطر فشارهای اقتصادی كار می‌‏كنید، بارها همین خبرنگاران به من گفته اند؛ برای فشار را اقتصادی كار می‌‏كنند.
وقتی كه خبرنگاری پرسید؛ كدام خبرنگار این حرف را زده است؟ كوچك زده گفت: همین خانمی كه از مجلس بیرونش كردند.
عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم افزود: شما می‌‏خواهید یك لقمه نان بخورید، شما برای یك لقمه نان به خدا و پیغمبر هم دروغ می‌‏بندید.
كوچك زاده ادامه داد: شما فكر می‌‏كنید نوشتن این مطالب برای من اسباب نگرانی است، هرچه می‌‏خواهید بنویسید.
نماینده تهران در مجلس هفتم تصریح كرد: سردبیران فاسد مطلبوعات كشور یك مشت جوان كه به خاطر مسایل اقتصادی گرفتار هستند، بكار می‌‏گیرند، این خبرنگاران از مجلس دروغ برای مردم مخابره می‌‏كنند.
در این هنگام محمود محمدی، نماینده آباده در مجلس هفتم، كوچك زاده را از جمع خبرنگاران دور كرد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?