وبلاگ خبری پن‌لاگ: معاون فرماندهی نيروی انتظامی جوان مردم را درايستگاه مترو با شليك گلوله كشت

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: معاون فرماندهی نيروی انتظامی جوان مردم را درايستگاه مترو با شليك گلوله كشت خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, May 31, 2005
 

معاون فرماندهی نيروی انتظامی جوان مردم را درايستگاه مترو با شليك گلوله كشت

آنكه روز روشن با شليك گلوله مغز جوان 20 ساله مردم را در ايستگاه متروی تهران- كرج متلاشی كرد، معاون اجتماعی- ارشادی فرماندهی نيروی انتظامی تهران از آب در آمد. او درعين حال روحانی است و به همين بهانه نيز پرونده اش را دادند به دادگاه ويژه روحانيت تا افشاگری پيرامون اين قتل و آشفتگی و‌بی‌نظامی در نيروی انتظامی بيش از اين افشاء نشود. پرونده اين قتل را می‌خواهند، اينگونه جمع و جور كنند تا به موقعيت سردار قاليباف، بيش از اين لطمه وارد نيآيد.
سخنگوی قوه قضائيه مسؤول صالح رسيدگی به پرونده اين قتل را دادسرای ويژه روحانيت دانست. اكنون مشخص شده كه علاوه بر شهادت مردمی كه به چشم خويش اين جنايت را ديده اند، عده‌ای از شاهدان صحنه با تلفن‌های همراه خود عكس و فيلم كوتاه اين صحنه را ضبط كرده اند و به اين ترتيب انكار ماجرای واقعی قتل ناممكن است.
وی 9 سال امام جمعه يكی از مساجد كرج نيز بوده و پيش از اين نيز در شعبه شش دادگاه ويژه روحانيت به دليل استفاده غيرمجاز از اسلحه محاكمه شده است.
علاوه بر اين مشخص شده است كه علی‌رغم اظهارات يكی از مسؤولان انتظامی، مقتول هيچ‌گونه اعتيادی نداشته و انسولينی كه همراه او بوده برای مصرف مادرش تهيه شده بود
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?