وبلاگ خبری پن‌لاگ: احمد قابل رهبر جمهوری اسلامی را به مشارکت در قتل و خونریزی و خشونت متهم کرد !

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: احمد قابل رهبر جمهوری اسلامی را به مشارکت در قتل و خونریزی و خشونت متهم کرد ! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, June 02, 2005
 

احمد قابل رهبر جمهوری اسلامی را به مشارکت در قتل و خونریزی و خشونت متهم کرد !

احمد قابل می نویسد: وضعیت شکننده و خطرناک موجود، البته ناشی از اختیارو انتخاب شما و یاران و همراه صادق و غیرصادق شما است که در طول 26 سال تسلط بر قدرت شکل گرفته است و می رود که به تصمیمی سرنوشت ساز بیانجامد.
این نواندیش دینی آنگاه از روحانیون ایران که خود او یکی از آنهاست یاد می کند و می نویسد خطای بزرگ روحانیت ما این بود که بدون دانش مدیریت مدعی حکومت شد و با سرمایه ای به نام فقه، که در جای خودش ارزشمند است، نامزد ریاست و سیاست شده و بر ارکان قدرت مسلط شد. قابل با این یادآوری که از آغاز جمهوری اسلامی زمام امور به دست خشونت طلبان افتاد، خطاب به خامنه ای می نویسد: از همان آغاز جمهوری اسلامی ایران از سوی دو نیروی مخالفان مسلح انقلاب اسلامی و برخی حامیان مسلط بر قدرت که وجه مشترک آنها اصراف در قتل و خونریزی بود به وادی خشونت بیماری کشیده شد که هزاران کشته برجای گذاشت.
قابل در اینجا خامنه ای را صریحا به مشارکت مستقیم در قتل و خونریزی و خشونت متهم می کند و می نویسد شما در خراسان به پاسداران توصیه می کردید که خان ستمگری از اهالی بجنورد را بدون ارجاع پرونده وی به دادگاه انقلاب اعدام کنند واز شرش راحت شوند.
قابل سپس با پرداختن به آنچه آن را نقش خامنه ای در خونریزی و خشونت می خواند، اتهام دیگری به او وارد می کند، و می نویسد: در هنگامه محاکمه و اعدام دوست و همراه و همفکر سابق تان مرحوم شیخ حبیب الله آشوری به اتهام ارتداد سکوت کردید و شاهد جان باختن فردی شدید که اتهامش انتشار کتاب توحید بود درحالیکه وجدان شما بهتر از هرکسی گواهی می دهد که پیش از انقلاب در جلسات متعدد ولی ناموفق دوستان برای آشتی دادن شما با مرحوم آشوری سخن اصلی شما این بود که مطالب کتاب توحید را من نوشته ام و این آقا به نام خودش چاپ کرده است.
قابل در اینجا می پرسد شگفت انگیز نیست که از دو نفر با یک دیدگاه یکی اعدام شود و دیگری تکریم؟ یکی شایسته گور باشد و دیگری شایسته رهبری نظام اسلامی؟
نامه احمد قابل به خامنه ای در ده صفحه در شبکه اینترنت در دسترس همگان است. دفتر خامنه ای تاکنون پاسخی به اتهاماتی که احمد قابل به رهبر جمهوری اسلامی ایراد کرده نداده است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?