وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقای معین، لطفاً حرف‌تان را پس بگیرید!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقای معین، لطفاً حرف‌تان را پس بگیرید! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, June 10, 2005
 

آقای معین، لطفاً حرف‌تان را پس بگیرید!

آقای معین، کانديدای محترم رياست جمهوری
وعده و وعید "لایحه‌ی عفو عمومی" شعاری است توهین‌آمیز که به شدت مرا آزار می‌دهد. یعنی چی که کسی مرا عفو کند؟ من جز معلمی و نویسندگی هيچ "گناهی" نکرده‌ام، اما حکم شلاق و زندان و ممنوعیت از حرفه‌ی روزنامه‌نگاری دارم. از آموزش و پرورش هم با یازده سال سابقه‌ی معلمی اخراج شده‌ام.
گفته‌اید: «این اقدام نخستین فعالیت عملی من به عنوان رئیس جمهور برای تشكیل و تقویت جبهه دموكراسی خواهی و حقوق بشر است.» و تأکید کرده‌اید: «این لایحه در سطوح داخلی و خارجی و در ابعاد سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دستاورد چشمگیری دارد.»
من به هیچ دیکتاتوری اجازه نمی‌دهم مرا به عنوان "نویسنده"، "روزنامه‌نگار" و "معلم" عفو کند. این منم که اگر خواستم بر جنایات و ويرانگری‌های آنان چشم بپوشم.
لطفاً حرف‌تان را پس بگيريد، و اگر توانستيد رييس جمهور شويد، احترام خود را نگه داريد، و با خرج کردن آدم‌هايی مثل من، مشروعيت ديکتاتور مطلق را دوچندان نکنيد. هرگز!
اگر دیگران این توهین را می‌پذیرند به خودشان مربوط است. من از حقم نمی‌گذرم.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?