وبلاگ خبری پن‌لاگ: به آدم کشی در کردستان پایان دهید ( چا ک )

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: به آدم کشی در کردستان پایان دهید ( چا ک ) خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, September 10, 2005
 

به آدم کشی در کردستان پایان دهید ( چا ک )

سرکوب بیرحمانه و ددمنشانه جنبش اعتراضی در کردستان از سوی مقامات انتظامی رژیم ج.ا، که بیشتر از دهها تن ازمردم بی گناه کرد را روانه سلاخ خانه ها و فراموشخانه های رژیم گردانید، با به اجرا درآوردن حکم اعدام اسماعیل محمدی، ازفعالین سیاسی سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (کومه له) تکمیل گردید.

زمامداران رژیم که ازناخشنودی وسیع توده های مردم کرد به هراس افتاده اند؛ باروی آوردن به شیوه های سرکوب، ازجمله، تهدید، ارعاب، و صدور احکام اعدام مخالفین و فعالان سیاسی در کردستان می کوشند که شعله های آتش نهفته مطالبات تاریخی-احتماعی وعدالت جویانه مردم کردستان راخاموش گردانند.

براساس اطلاعیه منتشرشده در تاریخ 06.09.2005 دفترسیاسی حزب دمکرات کردستان ایرن، حکم اعدام سه تن از مبارزان کرد به نامهای آقایان، ابوبکر میرزاقادری، عثمان میرزاقادری و قادر احمدی ، ازسوی مقامات رژیم به اتهام همکاری با حزب دمکرات کردستان صادر، واجرای حکم به اواخر ماه سپتامبر موکول گردیده است.

چاک، همراه با حزب دمکرات کردستان ایران، همه شخصیتها، سازمانها و احزاب مترقی و مدافع حقوق بشر، چه در داخل و چه درخارج از کشور را به عمل مشترک و هماهنگ به منظور فشارآوردن به مقامات رژیم ج . ا درمتوقف ساختن و لغو حکم اعدام سه تن از مبارزین کرد را فرامی خواند.

مرکزحلبچه ، علیه انفا ل كردن و جنوساید خلق کرد – چا ک
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?