وبلاگ خبری پن‌لاگ: بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير در محكوميت حكم ظالمانه علي افشاري

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير در محكوميت حكم ظالمانه علي افشاري خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, September 29, 2005
 

بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير در محكوميت حكم ظالمانه علي افشاري

اعلام محكوميت مهندس علي افشاري، عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت به شش سال حبس تعزيري و پنج سال محروميت از حقوق اجتماعي انهم به دلايل و مستنداتي بي‌پايه و اساس و جرمهايي ساختگي و دروغين و تفسيري يكجانبه، يكطرفه و گروهي از قوانين نيم بند قضايي در ايران حقيقتي تلخ ولي ملموس از واقعيتهاي پنهان عرصة خودكامگي در كشورمان را برما مسلم كرد كه توضيحات ذيل روشن كنندة گوشه‌اي از آن است.
دستگاه قضايي قدرت حاكمة ايران در حالي دست به نبش قبر حقوقي زده است كه نظام جمهوري اسلامي از درون و بيرون با فشارهاي سنگيني روبه رو است. عزت، اقتدار وسربلندي نظام مانده است و تك رأي كشوري با عدالتخواهي از جنس پوپوليستي. مسئولان بلندپايه سياسي دولت كه دم از الگوي بي‌نظير كره‌شمالي مي‌زنند، گرچه در نيمه راه سرنوشت اين كشور قحطي‌زدة ويران‌اند. عملاً قدم رد راه ايجاد خفقان سياسي و ساخت بافت اجتماعي‌اي از جنس رعب و وحشت گذاشته‌اند و مي‌خواهند اقتدار پوشالي و ضعف سياست خارجي خود را با عرض اندام در عرصه داخلي ارضاء كنند. پرده نشينان ديروز، كه شاهدان بازاري امروزند در اولين روزهاي مهرماه - بهار عرصة علم و دانش– به سراغ نماد جنبش دانشجويي آمده‌اند و مي‌خواهند تيشه را يكباره به ريشه بكوبند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?