وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقای جلال طالبانی رئیس جمهور عراق ؛حقیقت را گفت !

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: آقای جلال طالبانی رئیس جمهور عراق ؛حقیقت را گفت ! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, September 27, 2005
 

آقای جلال طالبانی رئیس جمهور عراق ؛حقیقت را گفت !

آقای جلال طالبانی در روزهای گذشته در یک سخنرانی تاریخی و آینده نگر از نیات پلید حکومت اسلامی در مورد عراق پرده برداشت.

ایشان علیرغم روابط دیرینه وحسنه با حاکمان اسلامی برایران و بعنوان یک سیاستمدارقهارودنیا دیده به درستی پیش بینی نمودند که ؛ اگر امریکا نیروهای نظامی خود را از عراق خارج نماید ؛حکومت اسلامی به سرعت به عراق حمله خواهد برد! زمینه های عینی و بهانه های کافی تا کنون برای حکومت اسلامی مهیا شده است . اعلامیه صادرشده از جانب زرقاوی نماینده القاعده درعراق که عملا حکم جهاد علیه شیعیان را حکایت می کند؛بهترین شرایط را برای دفاع از شیعیان عراق وحفظ اماکن مذهبی شهرهای شیعه نشین رادراختیار رژیم ایران می گذارد.

در همین راستا نظریه تشکیل امپراتوری شیعه ازکشمیر و ایران تا عراق و سوریه و لبنان در پناه قدرت نظامی و هسته ائی بیکران ولایت فقیه همچون یک آرزوی دیرینه؛ حالت شکل گیری به خود خواهد گرفت. فراموش ننمائیم که همواره جنبشهای فاشیستی قبل ازعینیت بخشیدن به آمال و رویاهای خود ؛ همیشه درگسترش ذهنیات و نظریات خود کوشا وراسخ بوده اند. آنها وقتی رسیدن به یک قله فتح نشده را برای خود به عنوان یک معراج برگزیدند ؛ دیگر حاضر نیستند از آن صرف نظر نمایند؛ چرا که خود را عهد شکن وخائن نسبت به ملکه ذهنی و شرمنده در میان حواریون خود می یابند!

باتوجه به اظهارات اخیر احمدی نژاد مبنی بر انتقال دست آورد های اتمی به دیگر کشور های اسلامی ؛ دغدغه امپراتوری شیعه اسلامی هر چه بیشتر قوت می گیرد. هیچگاه نباید فراموش نمود که ...... متن کامل

  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?