وبلاگ خبری پن‌لاگ: باور کنیم جان زندانیان سیاسی در خطر است!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: باور کنیم جان زندانیان سیاسی در خطر است! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, September 27, 2005
 

باور کنیم جان زندانیان سیاسی در خطر است!

در حالی که سکوت پر ابهام مجامع و سازمانهای حقوق بشری در سراسر دنیا نسبت به اعدام دو زندانی سیاسی در زندان ارومیه ، و عدم موضع گیری قاطع و آشکار نسبت به این عمل غیر انسانی رژیم جمهوری اسلامی ، این بیم را بوجود آورده است که رژیم بی توجه به تمامی میثاقهای بین المللی و حقوق بشری و بدون توجه به فشارهای جهانی بار دیگر فشار بر فعالین سیاسی را افزایش داده و پس از اعدام این دو تن سایر احکام اعدام زندانیان سیاسی را به اجرا در آورد، جنتی امام جمعه تهران نیز در سخنان جدید خود بار دیگر خبر از به اجرا در آمدن احکام اعدام این زندانیان و افزایش فشار بر فعالین سیاسی داده است.
بر کسی آشکار نیست که کانون مدافعان حقوق بشر که داعیه دار و منادی دفاع از حقوق بشر در ایران است و یکی از پایه گذاران خود را نیز در جهت نیل به این هدف قربانی داده است ( عبدالفتاح سلطانی) چرا در برابر چنین عملی سکوت اختیار کرده ؟ آیا اسماعیل محمدی و محمد پنجوینی با هر مرام و بینش سیاسی جزء خانواده ی زندانیان سیاسی نبوده اند؟ چه شده است که رژیم جمهوری اسلامی پس از سالها به خود اجازه داده است در میان فشارهای سنگین بین المللی مبنی بر نقض حقوق بشر و در زمانی که چشم بسیاری بر زندانهای ایران است، چنین آشکار فردی را به جرم عضویت در یک حزب سیاسی به بالای چوبه دار ببرد؟
آیا نباید بیمناک بود که فردا نوبت دیگرانی که در زندانهای مختلف ایران زیر حکم اعدام قرار دارند باشد؟ سعید ماسوری؛ ولی الله فیض مهدوی، حجت زمانی، ابوبکر میرزا قادری،عثمان میرزا قادری، قادر احمدی و .... از جمله زندانیان دارای حکم اعدامند. متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?