وبلاگ خبری پن‌لاگ: عوامل رژیم اسلامی سفارت دانمارک در تهران را به آتش كشيدند

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: عوامل رژیم اسلامی سفارت دانمارک در تهران را به آتش كشيدند خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, February 07, 2006
 

عوامل رژیم اسلامی سفارت دانمارک در تهران را به آتش كشيدند


به گزارش ادوار نيوز، در تجمعي كه از عصر دوشنبه تا پاسي از شب در مقابل سفارت دانمارک در تهران برگزار شد، گروهي از معترضان به سمت اين سفارتخانه حمله ور شدند.
تجمع كنندگان با شعار "يا حسين" و "هيهات من ذله" به سمت سفارت دانمارك هجوم آوردند. در همين حال تجمع كنندگان براي حمله به سفارت از اشيا منفجره دست ساز و سنگ استفاده مي كردند.
در ادامه اين تجمع اعتراض آميز مقابل سفارت دانمارك، تجمع كنندگان با سردادن شعارهاي "لا اله الله "،"محمد رسول الله"،" علي ولي الله"،" سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن"، "خوني كه در رگ ماست هديه به رهبرماست"؛ پرچم دانمارك را به آتش كشيدند.
در حالي كه عده اي از تجمع كنندگان طي هجومي گسترده قصد ورود به سفارت دانمارك را داشتند و از نرده هاي سفارت بالا مي رفتند و نيروي انتظامي براي جلوگيري از وخيم شدن اوضاع با استفاده از گاز اشك آور تجمع كنندگان را متفرق كرد. و از هجوم معترضان به داخل سفارت ممانعت به عمل آورد.
در حاليكه نيروي انتظامي براي جلوگيري از وخيم شدن اوضاع از گاز اشك آور استفاده مي كرد عده اي از تجمع كنندگان به داخل سفارت دانمارك هجوم آوردند و خودروهاي پارك شده در سفارت را به آتش كشيدند.
یکی از افراد وارد شده به سفارت دانمارک گفت یک پژوی 405 استیشن پلاک سیاسی را در داخل سفارتخانه با استفاده از بنزین به آتش کشیدیم و به درون ساختمان های سفارتخانه نیز رفتیم اما هیچ دانمارکی در این سفارتخانه دیده نشد.
وی افزود زیرزمین سفارتخانه دانمارک پر از گالن های بنزین بوده که به وسیله آن تمام محوطه را آغشته به بنزین کرده ایم و حتی تابلوی درب داخلی سفارتخانه را نیز کندیم و با خود به بیرون آوردیم.
اين تجمع در اعتراض به چاپ چند كاريكاتور در روزنامه‌هاي دانماركي صورت گرفت.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?