وبلاگ خبری پن‌لاگ: روزگار شوم روسپيان افريقايى در اروپا !

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: روزگار شوم روسپيان افريقايى در اروپا ! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, February 11, 2006
 

روزگار شوم روسپيان افريقايى در اروپا !

مدتى است كه رسانه‌هاى آلمان به موضوع فحشا و تجارت زنان اهل اروپاى شرقى مى‌پردازند. اما در اين باره كه فحشا و تجارت زنان افريقايى نيز در كشورهاى اروپايى رواج يافته است، كمتر گزارشى مى‌بينيم. در فرانسه يك كتاب و يك فيلم مستند سكوت در باره اين موضوع را كه تبديل به تابو شده است، شكسته‌اند. نام كتاب و فيلم ”حلقه‌هاى روسپيان افريقايى“ است.
هدف از تهيه و انتشار اين كتاب و فيلم روشنگرى است، تا به قربانيان بالقوه در افريقا هشدار داده شود. نويسندگان كتاب در اروپا مى‌خواهند حس مسؤوليت سازمان‌ها و دولت‌هاى افريقايى را برانگيزند تا دست به كارى عليه تجارت انسان بزنند. آنها مى‌خواهند شهروندان اروپايى را نسبت به اين مسأله حساس كنند، تا وقتى روسپيان افريقايى را در خيابان‌ها يا در فيلم‌هاى پورنو مى‌بينند، حس همدردى بيشترى با آنان داشته باشند.
در آغاز فيلم مستند ”حلقه‌هاى روسپيان افريقايى“ دخترى سخن مى‌گويد كه آدل Adèle نام دارد. آدل مى‌گويد ”همينكه مى‌رفت، به زخمهايم مى‌رسيدم، قرص ضد درد مى‌خوردم و دراز مى‌كشيدم تا آرام بگيرم. بمجرد اينكه برمى‌گشت، دوباره همه چيز از نو شروع مى‌شد. مدام خشن‌تر مى‌شد، دست و پاهاى مرا در حالتى مى‌بست كه برايم خيلى دردناك بود. تقريبا بيهوش مى‌شدم...... متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?