وبلاگ خبری پن‌لاگ: 2 هزار تماشاگر زن از محل مسابقات جام جهاني ژيمناستيک اخراج شدند

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: 2 هزار تماشاگر زن از محل مسابقات جام جهاني ژيمناستيک اخراج شدند خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, March 07, 2006
 

2 هزار تماشاگر زن از محل مسابقات جام جهاني ژيمناستيک اخراج شدند

به گزارش خبرگزاری حکومتی ايرانيوز، شب گذشته كليه بانوان حاضر در سالن برگزاري رقابتهاي جام جهاني ژيمناستيك به دستور مسؤولان حراست از محل مسابقات اخراج شدند.
لحظاتي پيش از شروع رقابت‌هاي فينال اين مسابقات، در حاليكه در حدود 2 هزار تماشاگر زن در سالن 12 هزار نفري آزادي حاضر بودند، با دستور حراست مجموعه، اين نفرات از سالن اخراج شدند.
البته اين گونه برخودرها با بانوان، در چند ماه اخير موضوعي عادي بدل شده بود اما اخراج كادر فدراسيون ژيمناستيك و خبرنگاران نيز از نكاتي بود كه اعترض حاضرين را در پي داشت.
يكي از مسؤولان حراست حاضر در مجموعه در پاسخ به اعتراض افراد حاضر در پشت دربهاي سالن 12 هزار نفري مي ‌گفت: نه بستن درهاي ورودي با تصميم ما بود و نه در حال حاضر بازكردن آن. پيشنهاد مي‌كنم خودتان را خسته نكنيد چون به هيچ عنوان اجازه ورود بانوان، امشب صادر نخواهد شد.
اين اظهارات، آن هم از سوي يكي از مسؤولان حراست مجموعه آزادي، در حالي عنوان شد كه مسؤولان برگزاري مسابقات، حراست را مسؤول اصلي اين مشكلات مي‌دانستند.
در ميان تماشاگران اخراج شده، كادر اجرايي مسابقات نيز ديده مي‌شد. مدير روابط عمومي فدراسيون، مدير امور فرهنگي مسابقات جام جهاني، مسؤولان هماهنگي تيم‌هاي حاضر درمسابقات و 7 مترجم تيم‌هاي خارجي نيز درميان تماشاگران زن بودند كه از سالن مسابقات اخراج شدند و همين نكته شايعه مربوط به اختلاف شديد مسؤولان مجموعه آزادي تهران و فدراسيون ژيمناستيك را تقويت مي‌كرد.متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?