وبلاگ خبری پن‌لاگ: براي خودم و پايي كه به خاطر ضربه پوتين كبود شده و ورم كرده است ، حرفي ندارم!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: براي خودم و پايي كه به خاطر ضربه پوتين كبود شده و ورم كرده است ، حرفي ندارم! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, March 11, 2006
 

براي خودم و پايي كه به خاطر ضربه پوتين كبود شده و ورم كرده است ، حرفي ندارم!


سيمين بهبهاني" ، شاعره نامدار معاصر ، در مراسم گردهمايي روز زن ( ۸ مارس ) كه روز چهارشنبه در پارك دانشجو برگزار شده بود ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دچار آسيب بدني شد.
اين مراسم با دخالت نيروي انتظامي به زد و خورد كشيده شده بود.بهبهاني ، در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و انديشه ايلنا , پيرامون گردهمايي روز زن ۸ مارس گفت‌‏ : من براي خودم و پايي كه به خاطر ضربه پوتين كبود شده و ورم كرده است ، حرفي ندارم ، اما براي زن‌‏هايي كه بي‌‏گناه ، زير ضربات باتوم و مشت و لگد فرياد مي كشيدند ، اظهار تاسف مي‌‏كنم.
وي تصريح كرد : بيشتر از همه براي آناني كه نمي‌‏دانم در كدام دارالتاديب تربيت شده اند كه با مادران ، خواهران و هم وطنان خود چنين رفتار مي كنند , متاسفم........... متن کامل
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?