وبلاگ خبری پن‌لاگ: فراخوان برای نجات جان فاطمه حقيقت پژوه

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: فراخوان برای نجات جان فاطمه حقيقت پژوه خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, March 28, 2006
 

فراخوان برای نجات جان فاطمه حقيقت پژوه

انجمن دفاع از حقوق زنان در ايران
آزادگان، زنان و جوانان ايراني
در روزهاي عيد و در شرايطي كه مردم ايران، گذشت و دوستي و صميميت را نثار يكديگر ميكنند، ضحاك ماردوش دستگاه قتل و جنايت خود را براي ايجاد رعب و وحشت در جامعه به كار مي اندازد. او ميخواهد با قتل بيگناهان و محرومان جامعه، شكست مفتضحانه اي را كه در تجمعات روز جهاني زن و همچنين چهارشنبه سوري و برگزاري جشن و سرور در روزهاي عيد به وسيله زنان و جوانان مقاوم اين مرز و بوم، صورت گرفت و از آن مهمتر ارجاع پرونده اش را به شوراي امنيت، جبران نموده و كينه خويش را هر چه بيشتر برملا كند. و اينبار مجددا زني محروم بنام فاطمه حقيقت پژوه را هدف قرار داده است.
همگان ميدانند كه اين زن محروم تنها وسيله اي است براي سركوب به وسيله ايجاد رعب و وحشت در كل جامعه، زيرا كه همگان ميدانند بعد از ارجاع پرونده ملاها به شوراي امنيت، پايه هاي رو به زوال و سست اين نظام ، روز به روز لرزانتر شده و تنها راه حل را براي تخليه فشارهاي بين المللي ، بالابردن فشار سركوب در داخل ايران مي بيند. آري اين رسم تمامي مستبدين و ديكتاتورهاي تاريخ است، آنها هميشه مثل قوم مغول، گشتاپوهاي آلماني و نژاد پرستان، براي ايجاد ترس در جامعه ، بالاترين فشارها را روي ضعيفترين و بي پناهترين اقشار مي آورند.
و اكنون قرعه بنام زني بي پناه در زندان، كه تنها گناهش دفاع از ناموس دخترك 15 ساله اش به وسيله مردي مهاجم بوده است، ميباشد. اكنون فاطمه بي پناه و مظلوم در انتظار طناب داري است كه متحجرين اسلام پناه براي او آماده كرده اند تا بعد از عيد آن را به گردن وي بيفكنند.
لازم به ذكر است كه از ۹ سال پيش فاطمه دستگير شده و در زندان بسر ميبرد. او يکبار در سال ۱۳۸۱ به پاي چوبه دار رفت، ولي بدليل فعاليتهاي دخترش، و اعتراضات بين المللي، اجراي حکم متوقف شد.
ولي به دليل شرايط متحول جامعه ، از اعتراضات مردمي تا رفتن پرونده رژيم به شوراي امنيت ، يكبار ديگر پرونده فاطمه به جريان افتاده و با اين عمل زن ستيزانه، در فاز جديدي از مقاومت مردمي و شكستهاي نظام در صحنه هاي بين المللي ، باز هم اين زنان محروم و بي پناه جامعه اند كه بايد تاوان ظلم و ستم ملاهاي حاكم بر ميهن را بپردازند. حال آنكه همگان ميدانند ، فاطمه زن بيگناهي است كه به دفاع از حرمت انساني دختر نوجوانش برخاسته بود.
لازم به ذكر است كه سازمان عفو بين الملل، در تاريخ ۷ اکتبر ۲۰۰۴ يک کمپين اضطراري براي نجات جان فاطمه حقيقت پژوه اعلام کرد. اکنون يکبار ديگر از تمامي انسانهاي آزاده در سراسر ميهن و خارج از مرزهاي ايران طلب كمك و همياري براي نجات و آزادي اين زن محروم و بي پناه ميكنيم و از ايرانيان در داخل و خارج از ايران ميخواهيم كه كمپين ديگري براي نجات جان او ترتيب دهند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?