وبلاگ خبری پن‌لاگ: كشف اورانيوم بشدت غني شده در ايران

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: كشف اورانيوم بشدت غني شده در ايران خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Saturday, June 10, 2006
 

كشف اورانيوم بشدت غني شده در ايران

آژانس بين المللي انرژي اتمي در گزارشي كه روزگذشته در باره برنامه هسته اي رژيم ايران به شوراي حكام اين آژانس ارائه نمود, از يافتن «رگه هايي از اورانيوم بشدت غني شده در برخی ابزارها در يک دانشگاه فنی در ايران» خبر داد.

متن اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
كشف اورانيوم بشدت غني شده در ايران يك پروژه موازي اتمي را مورد تاييد قرار ميدهد
رييس جمهور و رييس شوراي نگهبان رژيم بر ادامه غني سازي تاكيد ميكنند

آژانس بين المللي انرژي اتمي در گزارشي كه روزگذشته در باره برنامه هسته اي رژيم ايران به شوراي حكام اين آژانس ارائه نمود, از يافتن «رگه هايي از اورانيوم بشدت غني شده در برخی ابزارها در يک دانشگاه فنی در ايران» خبر داد. اين ابزار ها پيش از اين در سايت اتمي لويزان شيان در شرق تهران قرار داشت كه توسط مقاومت ايران در مه سال 2003افشا شد. متعاقبا رژيم ايران اين سايت را ويران و تجهيزات آن را به سايتهاي ديگر منتقل نمود. كشف اورانيوم بشدت غني شده, وجود يك پروژه موازي اتمي را مورد تاييد قرار داده و نشان ميدهد عليرغم انعطافهاي فزاينده كشورهاي غربي, اين رژيم همچنان به فريبكاري و مخفي كاري ادامه ميدهد.
در يك تحول ديگر آخوند احمد جنتي, دبيرشوراي نگهبان ارتجاع, امروز در نماز جمعه تهران, با تأكيد بر اين كه «بسته اي هم كه آوردند بدرد خودشان مي خورد و به درد مردم ايران نخواهد خورد», گفت, «ما بايد غني سازي بين 5/3 تا 5درصد را داشته باشيم و آنها نيز ناچارند اين را بپذيرند».
روز گذشته نيز, پاسدار احمدي نژاد در قزوين گفت: « چه مذاكره‌ كنيد چه نكنيد، چه اخم كنيد و چه نكنيد ملت ايران از مسير پيشرفت و دستيابي به فناوري پيشرفته صلح آميز هسته‌اي سر سوزني عقب نشيني نمي‌كند».
كشف اورانيوم بشدت غني شده, كمااينكه اظهارات آخوند جنتي و احمدي نژاد, يك بار ديگر ضرورت اتخاذ يك سياست قاطع, از جمله اعمال تحريم هاي فراگير توسط شوراي امنيت عليه اين رژيم را مورد تاكيد قرار ميدهد. هيچ ميزاني از مشوقها رژيم آخوندي را از ادامه برنامه شوم تسليحات اتمي اش منصرف نخواهد كرد و تنها به آن فرصت خواهد داد تا پروژه هاي نيمه تمام اتمي خود را تكميل كرده و منطقه خاورميانه و صلح و امنيت بين المللي را با يك فاجعه مواجه سازد.

دبيرخانة شوراي ملي مقاومت ايران
19خرداد 1385(9ژوئن2006 )
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?