وبلاگ خبری پن‌لاگ: بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران در رابطه با مرگ نابهنگام اکبر محمدی

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران در رابطه با مرگ نابهنگام اکبر محمدی خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, August 04, 2006
 

بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران در رابطه با مرگ نابهنگام اکبر محمدی

بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران در رابطه با مرگ نابهنگام اکبر محمدی فعال دانشجویی در زندان اوین
طبق بیانیه صادر شده از طرف زندانیان سیاسی که از طرف مقامات دادگستری ایران نیز تایید شده است آقای اکبر محمدی که از 7 سال پیش به جزم شرکت در قیام دانشجویی هجده تیر ماه 1378 در زندان به سر می‌برد پس از 9 روز اعتصاب غذا در زندان اوین درگذشت.

طبق بیانیه زندانیان سیاسی آقای محمدی در طول اعتصاب غذا مورد بد رفتاری‌های بسیار از جمله بسته شدن به تخت در بهداری و زدن چسب به دهان در مدت بازدید مقامات دولتی و ضرب و شتم قرار گرفته بود .

مرگ آقای محمدی باید وجدان‌های به خواب رفته را بیدار کند و باعث شود که مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی دولت ایران را به دلیل نقض مستمر حقوق بشر مورد بازخواست و مجازات قرار دهند. کانون وبلاگ نویسان ازدولت های غربی می‌خواهد که در مذاکرات خود رعایت حقوق بشر در ایران و آزادی همه زندانیان سیاسی را در راس خواسته‌های خود قرار دهند و حق حیات مردم ایران را قربانی منافع حقیر اقتصادی نکنند.

کانون وبلاگ نویسان ایران با توجه به رفتار وحشیانه مقامات زندان اوین بااکبر محمدی توجه همه مقامات و سازمان‌های بین‌المللی را به وضعیت خطیر زندانیان سیاسی در ایران جلب می‌کند و از شورای حقوق بشر سازمان ملل تقاضا می‌کند یک هیئت مستقل را مامور کالبد شکافی و تحقیق در باره مرگ آقای اکبر محمدی نماید..

کانون وبلاگ نویسان ایران فقدان آقای اکبر محمدی را به خانواده محمدی و همه مردم ایران تسلیت می‌گوید.

کانون وبلاگ نویسان ایران (پن لاگ)
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?