وبلاگ خبری پن‌لاگ: تعدادي از معلمان دستگير شدند و عده‌اي از رفتن به سر كلاسهاي درس خودداري كردند

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: تعدادي از معلمان دستگير شدند و عده‌اي از رفتن به سر كلاسهاي درس خودداري كردند خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, April 17, 2007
 

تعدادي از معلمان دستگير شدند و عده‌اي از رفتن به سر كلاسهاي درس خودداري كردند

اخبار و اطلاعات دريافتي حاكيست تعدادي از معلمان امروز از رفتن به سر كلاسهاي درس خودداري كرده‌اند و اخباري از منابع خبري نيز از دستگيري تعدادي ديگر از جمله علي‌اصغر منتجبي، محمدتقي فلاحي، محمدرضا رضايي، سيد محمود باقري، عليرضا اكبري، حميد پور وثوق و باغاني، دبيركل كانون صنفي فرهنگيان گزارش مي‌دهند.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش ايسنا سيد مجتبي قريشيان عضو هيات مديره كانون صنفي معلمان ايران اين خبر را تاييد كرد.
اين خبرها در شرايطي دريافت مي‌شوند كه پليس اعلام كرده است هيچ گونه دستگيري معلمان از سوي مامورانش در سال جديد صورت نگرفته است.
معلمان طي سال گذشته با برپايي تجمعاتي مقابل مجلس خواستار تحقق خواسته‌هاي خود شامل تسريع در تصويب لايحه نظام پرداخت هماهنگ و آنچه كه رفع تبعيض ناميدند، شده بودند.
آنها همچنين خواستار پيگيري استيضاح وزير آموزش و پرورش از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و معرفي مشاور وزير در امور تشكلهاي فرهنگيان، ايجاد شوراي برگزيدگان نمايندگان معلمان در مدارس شده‌اند.
علي عسگري، مدير آموزش و پرورش ناحيه 2 استان كرمان نيز در خصوص خودداري تعدادي از معلمان از رفتن به سر كلاسهاي درس به خبرنگار ايسنا گفت: جمعي از معلمان شهر كرمان در مدرسه قدس و ... در دفتر مدرسه تجمع و از رفتن به سر كلاس درس خودداري كردند.
وي افزود:
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?