وبلاگ خبری پن‌لاگ: منصور اسانلو ربوده شد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: منصور اسانلو ربوده شد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, July 11, 2007
 

منصور اسانلو ربوده شد


به گزارش سایت سلام دمکرات، منصور اسانلو، رئیس هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه سه شنبه شب توسط چند فرد ناشناس ربوده شد.

به گفته شاهدان عینی، منصور اسانلو حدود ساعت 7 شب هنگام پیاده شدن از اتوبوس مورد حمله و ضرب و شتم چند فرد ناشناس قرار گرفته و مهاجمان او را به داخل یک خوروی پراید سفید رنگ پرتاب کرده و با خود بردند.

شاهدان گفتند منصور اسانلو هنگام حمله افراد ناشناس نام خود را فریاد می زد تا عابران در محل او را شناخته و به نجاتش بشتابند.

لازم به تذکر است که در موارد مشابه پیشین مردم از بازداشت و ربودن وی ممانعت به عمل آورده بودند، اما این بار ربایندگان با فریادهای "دزد، دزد" سعی کردند صدای او را تحت الشعاع قرار داده و بالاخره پس از پرتاب او به درون اتوموبیل به سرعت از محل دور شدند.

پیش تر وبلاگ حقوق بشر نیز به نقل از ابراهیم مددی نایب رئیس سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی گزارش داده بود که منصور اوسانلو توسط افرادی ناشناس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به محل نامعلومی منتقل شده است.

منصور اوسانلو بدنبال اعتصاب رانندگان شرکت واحد از یکسال و نیم پیش تاکنون چندین بار دستگیر شده و مدت 8 ماه در زندان اوین حبس بوده است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?