وبلاگ خبری پن‌لاگ: سنگسار یک مرد در ایران

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: سنگسار یک مرد در ایران خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, July 10, 2007
 

سنگسار یک مرد در ایران

در حالی که مقامات قضائی ایران بیست روز پیش اعلام کرده بودند که اجرای حکم سنگسار یک زن و مرد در این کشور متوقف شده، سخنگوی قوه قضائیه ایران امروز اعلام کرده که حکم سنگسار در مورد مردی که در این پرونده مجرم شناخته شده بود اجرا شده است.
علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفته: "بنا بر این نبوده که چنین احکامی به این شکل اجرا شود و دستور توقفی که از سوی رئیس قوه قضائیه صادر می‌ شود برای دقت لازم از سوی قضات در صدور و اجرای چنین احکامی است اما در این مورد چون حکم قطعی شده بود در مورد آقا اجرا شد اما در مورد خانم فعلاً متوقف است".

حکم اعدام این زن و مرد را دادگاهی در شهرستان تاکستان در استان قزوین صادر کرده و آن گونه که در برخی گزارشها آمده، روز یکشنبه گذشته، رئیس دادگستری استان قزوین به تهران احضار و از وی توضیح خواسته شده که چرا حکم سنگسار با وجود دستوری که رئیس قوه قضائیه صادر کرده بود به اجرا در آمده است.

روزنامه اعتماد نوشته که رئیس دادگستری استان قزوین توضیح داده که اجرای حکم بدون اطلاع وی صورت گرفته و قاضی اجرای احکام تاکستان خودسرانه حکم سنگسار را اجرا کرده است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?