وبلاگ خبری پن‌لاگ: «وضعیت بازداشتی های پلی تکنیک در زندان وخیم است»

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: «وضعیت بازداشتی های پلی تکنیک در زندان وخیم است» خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Sunday, June 10, 2007
 

«وضعیت بازداشتی های پلی تکنیک در زندان وخیم است»

فرین عاصمی


فعالان دانشجويی می گويند، دانشجويانی که از دانشگاه اميرکبير طی يک ماه گذشته بازداشت شدند، در شرايط سختی به سر می برند و برخی از آنها، آسيب های جدی ديده اند.

علی نيکونسبتی، عضو شورای مرکزی و مسوول روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت در گفت و گو با راديو فردا می گويد که هشت دانشجويی اخيرا بازداشت شده اند در زندان دچار آسيب های جدی شده اند و فعالان دانشجويی به شدت نگران وضعيت جسمی عباس حکيم زاده در زندان هستند.

طی يک ماه گذشته هشت دانشجوی دانشگاه اميرکبير بازداشت و زندانی شده اند.

«عباس مريض است»

به نوشته خبرنامه امير کبير وضعيت جسمی عباس حکيم زاده، آخرين دانشجوی دانشگاه اميرکبير که چهارشنبه گذشته در مشهد بازداشت شد، وخيم اعلام است.

عباس حکيم زاده، عضو شورای مرکزی انجمن دانشجويان اميرکبير که چهارشنبه شب در مشهد در منزل پدرش دستگيرشد، به دليل مشکلات جسمی که از پيش داشت، در وضعيت وخيمی در زندان به سر می برد.

خبرنامه اميرکبير با اعلام اين خبر می نويسد: «عباس حکيم زاده که از ناحيه ستون فقرات دچار مشکل و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در پی ضرب و شتم توسط انتظامات دانشگاه اميرکبير دچار آسيب ديدگی شده بود.»

علی نيکو نسبتی درباره اتهامات عباس حکيم زاده و علی صابری می گويد: «تا کنون هيچ اتهامی مطرح نشده و حتی مقامات مسوول دستگيری اين دو دانشجو را به طور رسمی و علنی مطرح نکرده اند.»


دانشجویان پلی تکنیک، همواره دانشجویان فعالی در جنبش دانشجویی بوده اند. وی می افزايد
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?