وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه با روبرت مئنارد دبير اول گزارشگران بدون مرز

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: مصاحبه با روبرت مئنارد دبير اول گزارشگران بدون مرز خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, May 18, 2005
 

مصاحبه با روبرت مئنارد دبير اول گزارشگران بدون مرز

ما می گوئيم آزادی مطبوعات اجازه می دهد که عقايد متفاوت طرح شوند، حتا فکر و نظری که برای اکثريت جامعه تکان دهنده باشد، آزادی مطبوعات اين است و نه آزادی مطبوعات فقط برای فکر و عقيده من. اگر من فقط از آزادی مطبوعاتی که فکر و عقيده من را بيان می کنند، دفاع کنم که کاری آسان و مورد پذيرش همگان است. ما مبارزه می کنيم که مطبوعات آزاد باشند حتا اگر مخالف ايده من باشند، حتا اگر آن نظر برای من تکان دهنده باشد و حتا اگر از نظر اخلاقی نيز آن ايده را محکوم کنم
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?