وبلاگ خبری پن‌لاگ: بامداد امروز12 خرداد 1382حمله نظامی به سندیکای کارگران شرکت واحد!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: بامداد امروز12 خرداد 1382حمله نظامی به سندیکای کارگران شرکت واحد! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, June 02, 2005
 

بامداد امروز12 خرداد 1382حمله نظامی به سندیکای کارگران شرکت واحد!

در اولین ساعات بامداد امروز، در یک حمله نظامی اما در لباس شخصی، به محل سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مهاجمان با شلیک گلوله های آتش زا و کوکتل مولوتف این محل را به آتش کشیدند. اهالی محل ساعت این حمله را 1 بامداد امروز (پنجشنبه) گزارش دادند. سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی در محل سندیکای خبازان تهران واقع است و مدتی پس از حمله و درحالیکه مردم محل و همسایه ها در وحشت سرایت حریق به خانه های خود بسر می بردند، ماموران آتش نشانی به محل رسیدند و بدنبال آن پلیس نیز در محل حاضر شد. مردم محل جزئیات این حمله نظامی را با مشخصاتی که از مهاجمین داشتند به پلیس گزارش دادند اما تاکنون هیچ اطلاعیه ای از سوی نیروی انتظامی و پلیس در باره این حمله و هویت مهاجمان مسلح انتشار نیافته است .
در آن حمله با تیغ موکت بری زبان یکی از فعالان احیای سندیکای کارگران بنام "اسانلو" را بریدند و قصد بریدن شاهرگ وی را داشتند که از بیم سرازیر شدن اهل محل به محل حمله، نتوانست کار خود را تمام کنند و سر این فعال سندیکائی را ببرند و از محل گریختند.
همانطور که پيش تر در تحليل هامان گفته بوديم، بخش هايي به طور جدی برای شرايط بعد از انتخابات برنامه ريزی کرده اند و قصد دارند يک تصفيه عمومی را سازمان دهند. اين حمله را می توان مقدمه ای برای آن سرکوب توصيف کرد. به هوش باشيم!
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?