وبلاگ خبری پن‌لاگ: بچه ام از دست مي رود، کاري نمي کنيد؟

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: بچه ام از دست مي رود، کاري نمي کنيد؟ خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Friday, December 08, 2006
 

بچه ام از دست مي رود، کاري نمي کنيد؟

احمد باطبي دانشجوي زنداني در تيرماه سال 1378 در جريان تظاهرات کوي دانشگاه دستگير و سپس به اعدام محکوم شد. باطبي در طول مدت بازداشت در زندان توحيد که اينک به موزه تبديل شده، به علت شکنجه هاي فراوان، دچار ناراحتي هاي جسمي زيادي شد. او اگر چه در زمان دولت قبلي موفق به استفاده ار مرخصي شد اما با روي کار آمدن دولت جديد مجددا در حالي که در مرخصي استعلاجي بود دستگير و روانه زندان شد.
وزارت اطلاعات قبل از دستگيري باطبي، منوچهر محمدي و اکبر محمدي را نيز که در مرخصي بودند دستگير کرد. بسياري بازداشت اين سه دانشجو را آغاز نگرش جديد به فعالان دانشجويي ارزيابي کردند. بعد از اين بازداشت ها، اکبر محمدي در حال اعتصاب غذا جان خود را از دست داد و منوچهر محمدي در جريان سوگواري برادرش مجبور شد از ايران بگريزد.
در حال حاضر احمد باطبي در بند 209 وزارت اطلاعات به سر مي برد و به گفته خانواده اش وضعيت جسمي و روحي خوبي ندارد و حداقل امکانات يک زنداني هم از او سلب شده است. با محمد باقر باطبي، پدر احمد در همين زمينه سخن گفته ايم.
آقاي باطبي لطفا از آخرين ملاقات تان با احمد بگوييد. روز دوشنبه با احمد ملاقات کردم. بايد بگويم وضعيت خوبي نداشت و به خاطر شرايط بند 209 در مضيقه و فشار است و ما از نظر جسمي نگران اش هستيم. چون متاسفانه نورآفتاب نمي بيند و از نظر غدا و ميوه و اين چيزها هم نمي دانيم در چه موقعيتي است. چيزهايي را هم که من برايش برده بودم تحويل نگرفتند. ..ادامه
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?