وبلاگ خبری پن‌لاگ: جنگ گرگها؛ تاييد صلاحيت مشتی مفسد و قاتل و چاقوکش

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: جنگ گرگها؛ تاييد صلاحيت مشتی مفسد و قاتل و چاقوکش خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, February 12, 2008
 

جنگ گرگها؛ تاييد صلاحيت مشتی مفسد و قاتل و چاقوکش

سایت حکومتی نوسازی نزدیک به باند احمدی نژاد: با تلاشهاي گسترده گروههاي فشار و كانونهاي قدرت و ثروت تعدادي از مفسدان سياسي و اقتصادي از جمله قدرت ا... عليخاني و فرزندش تاييد صلاحيت شدند.
شيخ قدرت ا... عليخاني و فرزندش كه صلاحيتشان براي كسب دوباره نمايندگي مجلس از سوي هياتهاي اجرايي رد شده بود توانستند با وجود اسناد و مدارك متقن بار ديگر ديگر صلاحيت خود را تاييد كنند. تاييد صلاحيت اين مفسد كه رابطه اي ارگاني با مهدي هاشمي داشته موجب تعجب ناظرين از اين اقدام شوراي نگهبان شده است؟!
حاميان عليخاني ها چه كساني هستند؟
همواره براي مطلعين اين سئوال وجود دارد كه با وجود صدها صفحه مدارك متقن چرا وي تاييد صلاحيت مي شود و حاميان وي چه كساني هستند؟!!
جمع حاميان عليخاني جمع متضادي از همه جناحهاي سياسي است كه با وي رابطه عاطفي ، سياسي و اقتصادي دارند از موسوي خوينيها گرفته تا جمعيت موتلفه اسلامي كه او را در مراسم هاي گوناگون خود بر صدر مي نشانند.
در دوران مديريت كرباسچي بر شهرداري تهران وي توانست نزديكان خود را وارد شهرداري كند. بطوريكه پسر و پسرعموي وي به باند كرباسچي وارد شدند. با دستگيري و شروع محاكمات كرباسچي پسر وي نيز جزء متهمان اين پرونده به دادگاه احضار مي شود.
پرونده قدرت ا... عليخاني ضخيم تر از نكاتي است كه شرح آن آمد و اين سئوال باقي است كه اينبار وي با چه ترفندي به غصب كرسي نمايندگي مجلس ميرسد و چه كساني با گفتگوهاي نهاني براي وي تاييد صلاحيت گرفتند
شيخ قدرت ا... عليخاني را بهتر بشناسيم
وي كه به چاقو كشي و ضرب و جرح مردم شهره بوده درپيش از انقلاب با حمله به بيت آيت ا... گلپايگاني به ضرب و شتم پسر ايشان مي پردازد . او بدون داشتن اجازه و حكمي از مراجع نسبت به خلع لباس روحانيون مي پرداخته تا جايي كه پدر شهيدي را به بهانه انقلابي نبودن خلع لباس مي كند.
قدرت ا... عليخاني پس از پيروزي انقلاب با نظر مساعد آيت الله باقري كني وآيت الله مهدوي كني به رياست كميته قزوين مي رسد و پايه روابط رسمي با باند مهدي هاشمي را در همين دوران مي گذارد.
وي كه پرونده هاي متعددي در دادگاه انقلاب و دادگاه ويژه روحانيت دارد ، با همكاري قاضي ق (كه بعدها در مجلس ششم ...) و جواهري (وي را شهيد بهشتي از قوه قضاييه اخراج كرد) براي دهها تن از مخالفان خود اقدام به پرونده سازي نمود و در دادگاههاي فرمايشي آنها را محكوم نمود . تعداد زيادي از اين افراد با مشاركت در دفاع مقدس به شهادت رسيدند اما بازماندگان از وي شكايت كرده و موفق مي شوند از خود اعاده حيثيت كنند.ادامه در....
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?