وبلاگ خبری پن‌لاگ: نگرانی رژیم از تحریم گسترده نمایش انتخابات

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: نگرانی رژیم از تحریم گسترده نمایش انتخابات خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Wednesday, February 13, 2008
 

نگرانی رژیم از تحریم گسترده نمایش انتخابات

در جلسه كميته اطلاع رساني و تبليغات انتخابات قوچان پس از آن كه از نشريات محلي خواسته شد براي حضور حداكثري مردم در انتخابات تلاش كنند، معاون فرماندار گفت: حضور گسترده و حداكثري مردم غيرتمند و آگاه ايران در عرصه انتخابات مجلس هشتم، چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را كور مي كند و بر خلاف همه ياوه گويي ها و جوسازي هاي دشمن، ديدگاه جهانيان با مشاركت گسترده و پرشور ملت انقلابي ما در انتخابات تغيير خواهد كرد.
عطايي افزود: مسئولان و اعضاي كميته هاي انتخابات بايد بر مبناي رهنمودهاي انتخاباتي رهبر معظم انقلاب به نحو احسن به وظايف خود عمل و با ايجاد بستري مناسب براي حضور مردم، انتخاباتي سالم، آرام و بدون تنش و در عين حال پرشكوه و سرشار از شور و شوق مردمي را برگزار كنند.
معاون فرماندار قوچان، از كانديداهاي مجلس در شهرستان خواست تا در زمان تبليغات در يك فضاي آرام و دوستانه، فقط به معرفي و ارائه اهداف خود بپردازند و از تخريب و بدگويي ديگران بپرهيزند.
بخشدار مركزي قوچان نيز با تاكيد بر حركت در جهت اهداف نظام وآرمان هاي امام(ره) و انقلاب گفت: بايد مراقب برنامه ها و دسيسه هاي دشمنان باشيم تا مردم با اشتياق پا به عرصه انتخابات بگذارند و از روي آگاهي و شناخت به افرادي صالح، دلسوز و كارآمد راي دهند.
علي هاشمي با بيان اين كه رسانه هاي جمعي نقش موثري در ايجاد شور و اشتياق براي حضور حداكثري مردم در انتخابات دارند از نشريات محلي قوچان خواست در اين راستا بيشتر تلاش كنند زيرا تاكنون چندان كه بايد به اين مهم نپرداخته اند.
در اين جلسه پيشنهادهاي مختلفي براي بسترسازي هاي مناسب جهت حضور حداكثري مردم در انتخابات ارائه شد. همچنين مشخصات تكايا و مساجد مورد نظر براي سخنراني نامزدها در نقاط مختلف شهر اعلام شد.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?