وبلاگ خبری پن‌لاگ: دیدارگروه خبري "هاتف" با خانواده وبلاگ نويس زنداني مجتبي سميع نژاد!

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: دیدارگروه خبري "هاتف" با خانواده وبلاگ نويس زنداني مجتبي سميع نژاد! خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, May 19, 2005
 

دیدارگروه خبري "هاتف" با خانواده وبلاگ نويس زنداني مجتبي سميع نژاد!

هفته آينده سميع نژاد در دو دادگاه متفاوت حاضر مي شود.
همه در فكر هستند. مادر: "اگر مجتبي بيايد غذاي دلخواهش را مي پزم"، پدر: " اگر مجتبي بيايد دامادش مي كنم " و برادر: "اگر مجتبي بيايد همه كار برايش مي كنم"
--------------------------
حلقه اشك در چشمان غمبار مادرش صدايش را لرزان مي كند هنگامي كه از پسر جوان در بندش مي گويد. پدر كمتر صحبت مي كند و بيشتر به نقطه اي خيره و در فكرهاي خود فرو مي رود. ما نيز گوش مي كنيم كه ناگهان زنگ تلفن به صدا در مي آيد. مجتبي است از زندان زنگ زده.
پايگاه اطلاع رساني "هاتف" : محله شلوغ است و خانه كوچك. انتهاي بن بست خانه اي است سنگي. پله ها را كه بالا بروي، زني به استقبال مي آيد كه بيش از سن شناسنامه چهره اش پير شده ، مرد نيز با موهاي سفيد و عينكي به چشم خوش آمد مي گويد.
مدتهاست پسرشان در زندان است. هفت ماه است كه راحت شب را به صبح نرسانده اند. هفت ماه است با هر زنگ تلفني تنشان به لرزه در مي آيد. خانواده "مجتبي سميع نژاد" تفاوت روزها وشبها را نمي دانند. براي آنها همه لحظات دور از پسرشان سياه و غمبار است.
حلقه اشك در چشمان غمبار مادرش صدايش را لرزان مي كند هنگامي كه از پسر جوان در بندش مي گويد. پدر كمتر صحبت مي كند و بيشتر به نقطه اي خيره و در فكرهاي خود فرو مي رود.
------------------------
مجتبي سميع نژاد وبلاگ نويس زنداني دهم آبان 1383 دستگير شد و تاكنون در زندان به سر مي برد او در اين مدت فقط 16 روز آزاد بوده است. مدتي است وبلاگ نويسان در يک جنبش وبلاگي از هاشمي شاهرودي آزادي اين جوان زنداني را خواستار شده اند. آغاز هفته ديگر شايد آغازي ديگر براي مجتبي باشد. يک دادگاه در شنبه اول هفته و دادگاه ديگر در دوشنبه آن.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?