وبلاگ خبری پن‌لاگ: فیگارو: ایده آل ترین حالت، تغییر رژیم در ایران است

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: فیگارو: ایده آل ترین حالت، تغییر رژیم در ایران است خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, January 19, 2006
 

فیگارو: ایده آل ترین حالت، تغییر رژیم در ایران است


روزنامه فرانسوی فیگارو طی مقاله ای با عنوان 'حلول هیتلر در هزاره سوم'، به اظهارات اخیر احمدی نژاد و تلاشهای جمهوری اسلامی برای دستیابی به بمب هسته ای پرداخته نوشته است در آغاز سال ششم هزاره جدید، شاهد جان گرفتن دو باره آدولف هیتلر هستیم، به عبارت دقیق تر، هیتلر پس از مرگش در خرابه های برلین، دو باره در وجود یک ایرانی حلول کرده است.
این روزنامه نوشت به جرات می توان گفت که سخنان احمدی نژاد کاملا قابل قیاس با نسخه اصلی کتاب "نبرد من"، نوشته شخص آدولف هیتلر است. بزرگترین تفاوت بین این دو این است که اولی در تلاش برای دستیابی به بمب هسته ای به شکست رسید، ولی دومی در حال رسیدن به آن است.
این روزنامه نوشت طبق گزارشهای منتشرشده از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی و مدیرکل آن که به تازگی برنده جایزه صلح نوبل شده، رژیم تهران بطرز خطرناکی در آستانه هسته ای شدن است و بی توجهی اروپايیان در مورد یک چنین موضوع مهم و بنیادین، یعنی قبول شکست و ناکامی.
فیگارو نوشت اکنون برای همه کاملا آشکار شده که مذاکرات بین سه قدرت اروپايی و رژیم تهران بیش از اندازه به طول انجامیده است.
این روزنامه در ادامه مقاله خود به خطرات ناشی از مجهز شدن جمهوری اسلامی به سلاح اتمی اشاره کرده و نوشته است بدترین و وحشتناکترین بخش این ماجرا این است که این سلاح ویرانگر به دست گروههای تروریست و خرابکار بیفتد.
فیگارو نوشت یا ما اجازه خواهیم داد احمدی نژاد و حکومتش به کارهای خود ادامه دهند، که این به نوبه خود یک وضعیت جدید را در خاورمیانه پدید خواهد آورد، و یا اینکه او را از ادامه راهش باز خواهیم داشت که این خواست همه ما است.
این روزنامه فرانسوی در پایان نوشت در هر حال، ایده آل ترین حالت این است که از داخل کاری صورت پذیرد، یعنی تغییر رژیم در ایران.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?