وبلاگ خبری پن‌لاگ: صدور احکام سنگين انضباطی برای فعالان دانشجويی دانشگاه علامه

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: صدور احکام سنگين انضباطی برای فعالان دانشجويی دانشگاه علامه خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, February 14, 2008
 

صدور احکام سنگين انضباطی برای فعالان دانشجويی دانشگاه علامه

مهديه گلرو نايب دبير انجمن اسلامی منتخب دانشگاه علامه از صدور احکام سنگين کميته انضباطی برای فعالان دانشجويی اين دانشگاه در مرحله بدوی خبر داد.
گلرو با اعلام اين خبر گفت: وی و تعداد ديگری از فعالان دانشجويی اين دانشگاه از جمله سعيد فيض الله زاده،امير يعقوبعلی،امير رييسيان،عسل اخوان و شيما فرزادمنش به دو ترم تعليق از تحصيل با احتساب سنوات محکوم شده اند
نايب دبير انجمن علامه تاکيد کرد: دانشجويان محکوم شده نسبت به حکم صادره اعتراض کرده اند و اين در حالی است که تعداد ديگری از دانشجويان اين دانشگاه نيز به کميته انضباطی احضار شده اند اما هنوز حکم کميته انضباطی آنها اعلام نشده است.
مهديه گلرو با انتقاد از نحوه رفتار مسئولان دانشگاه گفت: مسئولان دانشگاه در روز انتخاب واحد مرا به کميته انضباطی احضار کردند و در حالی که بنده و سعيد فيض الله زاده دو ترم تعليق با احتسلب سنوات را طی کرده ايم باز هم از ورود ما به دانشگاه جلوگيری کرده و می کنند. گلرو با غير قانونی دانستن اين امر گفت: تا زمانی که حکم جديد محروميت از تحصيل ما در مرحله استيناف تاييد نشود ما قانونا حق ورود به دانشگاه و ثبت نام را دارا هستيم اما مسئولين دانشگاه از ورود ما جوگيری می کنند.
گلرو همچنين گفت: سعيد فيض الله زاده دانشجوی دانشگاه علامه به اتهام شرکت در تجمع دانشجويی ۸ آبان ماه در دانشکده ارتباطات علامه به دو ترم تعليق با احتساب سنوات محکوم شده است در حالی که وی در آن تجمع حضور نداشته است.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?