وبلاگ خبری پن‌لاگ: دو خبر از سرکوب های سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: دو خبر از سرکوب های سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Tuesday, December 12, 2006
 

دو خبر از سرکوب های سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین

کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر

Student committee of

human right reporters

شماره186-2006

تاریخ۲۰/9/1385



باوجود فضای سرکوب رسانه ای و خبری حاکم بر دانشگاه امام حسین و فضای امنیتی شدید حاکم بر آن؛ اخیرا گزارشهایی نگران کننده از اتفاقات یک سال اخیردر این دانشگاه رسیده است.

طبق این گزارشات (که هنوز صحت آن از سوی منابع رسمی تایید نشده است)، در این دانشگاه تشکلی غیررسمی به نام "انجمن دانشجویان جمهوری خواه" فعالیت دارد که چهار تن از اعضای این تشکل از فروردین گذشته توسط نهاد امنیتی سپاه پاسداران بازداشت شده و مفقودالاثر می باشند.

این افراد عبارتند از آقایان: مهدی تاجیک (دانشجوی فیزیک هسته ای، ورودی ۸۳)، یاسر زهره (دانشجوی فیزیک محض)، ناصر کمالی (دانشجوی مهندسی عمران) و همچنین حسن فدوی (دانشجوی فیزیک محض).

علاوه بر این آقایان مقداد اسلامخواه (دانشجوی مهندسی برق ـ مخابرات، ورودی ۸۴) و امیر قیاسوند (دانشجوی مهندسی عمران، ورودی ۸۴) به ترتیب به دو ترم و یک ترم محرومیت از تحصیل محکوم گردیدند. جالب آنجاست که احکام بدوی و تجدید نظر کمیته انضباطی در مورد این دو تن، یکجا به ایشان ابلاغ گردید و عملاْ امکان تجدید نظر خواهی نسبت به احکام فوق الذکروجود ندارد.

لازم به ذکر است خانواده های چهار فرد مفقود الاثر که نامشان در طی این گزارش آمده نیز تهدید شده اند که از پیگیری وضعیت فرزندانشان خودداری کنند.
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?