وبلاگ خبری پن‌لاگ: جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ وزير كشور به دليل اعتراضات دانشجويي به تشنج كشيده شد

به وبلاگ خبری پن‌لاگ: جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ وزير كشور به دليل اعتراضات دانشجويي به تشنج كشيده شد خوش آمدید | صفحه اصلی | تماس با ما
~   بایگانی   ~
~    تیتر آخرین اخبار    ~
~   رابطه ها   ~
وبلاگ پن‌لاگ
~    وبلاگ اعضای پن‌لاگ    ~

Thursday, December 14, 2006
 

جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ وزير كشور به دليل اعتراضات دانشجويي به تشنج كشيده شد

جلسه سخنراني و پرسش و پاسخ وزير كشور با عنوان «از شعار تا عمل، نقد عملكرد دولت نهم» در تالار فجر دانشگاه شيراز، به دليل اعتراضات دانشجويي به تشنج كشيده شد.
به گزارش خبرگزاری "ايلنا"، اين جلسه توسط انجمن فرهنگ و سياست، بسيج دانشجويي، جامعه اسلامي دانشجويان و انجمن اسلامي مستقل دانشگاه شيراز با حضور رييس دانشگاه شيراز، استاندار فارس و ساير مسؤولان استان برگزار شد.
پس از سخنراني وزير كشور مجري برنامه اعلام كرد كه پرسش‌‏هاي شفاهي تنها از سوي نمايندگان چهار تشكل ميزبان و سؤالات ساير دانشجويان به صورت كتبي مطرح خواهد شد.
به عنوان اولين سؤال، نماينده انجمن اسلامي مستقل بدون ذكر عنوان "مستقل" از سوي مجري برنامه به جايگاه دعوت شد. در اين هنگام تعدادي از دانشجويان با فرياد زدن واژه "مستقل" اعتراض خود را نشان دادند. سؤال نماينده اين تشكل، تبديل رابطه تعامل بين مجلس و دولت به معامله بين اين دو قوه بود. سوال دوم توسط نماينده انجمن فرهنگ و سياست، ميزان همكاري بسيج در برگزاري انتخابات بود كه پورمحمدي در پاسخ گفت كه بسيج فقط گزارش‌‏هاي مردمي را تأييد مي‌‏كند و گزارش‌‏هاي تاييدشده توسط بسيج مي‌‏تواند در تأييد يا رد صلاحيت افراد مورد استفاده باشد. اين قسمت از سخنان وزير با اعتراض دانشجويان روبرو شد و حاضران در سالن، وزير كشور را به شدت «هو» كردند
...ادامه
  منبع خبر


نظر شما: Post a Comment

<< Home

Designed by: خُسن آقا This page is powered by Blogger. Isn't yours?